środa, 13 lipca 2011

Fanpage

Serdecznie zapraszam was do zlajkowania mnie na Facebooku :) . Nie jest to bardzo ważne, ale u mnie jest to mile widziane :D . Na swój fanpage będę dodawała fotki, których nie zobaczycie na blogu . Czyli kulisy mojego życia :) .

Zdaję sobie sprawę z tego, że pierwszych lajków nie zobaczę od razu, ale dobrze jest mieć takie grono osób, których ciekawią te rzeczy :) .


Zdjęcie z tamtego roku, bardzo lubiane przez moje koleżanki :D . Przeze mnie niebardzo :)

xoxo

17 komentarzy:

  1. Śliczne mam włoski (rude) czy zdjęcia . ??? ; )
    + świetny blog .
    ++ obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko fota, tylko trochę emosiasta xD

    u mnie news
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/month-model.html

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie wiem :D .. mi się jakoś z emo nie skojarzyło ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję. :) fajne zdjęcie. lubię takie okulary. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetne looki na wcześniejszych jak i w tym poście! :)

    Serdecznie zapraszamy Cię na http://brochefleur.blogspot.com/ jeśli interesujesz się choć trochę fotografią i lubisz oglądać nowe pomysły, wyraź swoją opinię na ich temat na naszym blogu w postaci komentarza. Z góry dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna focia. :D Tez tak mam , że zdjęcie mi nie przypadło do gustu , ale umieszczę je na portalu jakimś po kilu próbach błagani i wszystkim się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! ; )
    Zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo:)
    Masz śliczne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nowa notka o Mirandzie Kerr, która została modelką miesiąca na moim blogu ;)
    Pisałam i zbierałam materiały na tą notkę długo więc mam nadzieję, że docenisz moją pracę i skomentujesz:)
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/miranda-kerr.html
    Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzoo ładny blog ;D zapraszam do mnie ;) + obserwuję <3 liczę na to samo , pozdro :**

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe, ale ilu stylistów pracuje nad tym, aby włosy Mirandy układały się tak jak sie układają.. ;) pracuje nad tym sztab ludzi. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ohohoo pamietam te okluarki kochalam je !:D

    OdpowiedzUsuń
  13. koleżanki mają rację :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te okularki :)
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciach ;)
    Obserwuję i liczę na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)