środa, 8 czerwca 2011

I love the city, but more like the rural life! :D

Kocham takie klimaty ;) ..

Nawet nie wychodziłam wczoraj na dwór, ponieważ byłam chora :C . Dzisiaj tak samo nie poszłam do szkoły, ale czuje się dużo , dużo lepiej :) .
Pływałam w basenie, opalałam się i byłam na małej sesji :) .
Jestem też bardzo zadowolona, bo zamówiłam prześliczną sukienkę przez internet ; ) .
Za chwilę pewnie będzie burza, chociaż narazie nie widzę większych chmur ;p .

Poza tym jutro wkońcu jadę do ortodonty .. Uff . ! :)
Czuję już taką ulgę, ponieważ przez jakiś tydzień nie mogłam nic jeść, bo puściły mi zawiasy w dodatkowym aparacie . Strasznie mnie to boli :C . Do tego nie mogłam szybciej, bo mój ortodonta jeżdzi po wielu miastach ;[ ..
Nie wiem jeszcze jakie wezmę ligaturki, ale to już będzie chyba kwestia tego jaki humor będę miała na fotelu :D .
Życzcie mi powodzenia w dalszym jedzeniu owoców . ! :]





To zdjęcie jest boskie . ! :D [ na dole ! ]













jak widać rysunek już zagościł w moim pokoju ; )) .


xoxo

4 komentarze:

  1. Aparaty na zeby sa urocze ;) sliczne zdjecia, a krow- mistrrz 2go planu to juz w ogole ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, wspaniały kapelusz! już od dłuższego czasu poluję na taki! Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd kapelusik? :)
    a ćwieki kupiłam na allegro ;)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)