czwartek, 30 czerwca 2011

Co było w paczce .? :)

Cztery samotne spacery jak do tej pory to na serio niezła sumka ; D . Jesteście ciekawi co było w paczce .? :)
To była sukienka :D .
Niestety, będzie trzeba ją trochę przerobić, bo jest ciut za duża ^^ .
Mimo to jestem z niej zadowolona :D .


Przepraszam, ale jeszcze jej nie prasowałam ^^ .

Wybrałam się dzisiaj na spacer porobić trochę zdjęcia :) ..

\>





Swoich zdjęć nie mam, gdyż niestety po raz kolejny na spacerze byłam sama :) .

Nadal czekam na zamówione buty i nie przychodzą ;/ ..

xoxo

4 komentarze:

  1. Sliczna jest ta sukienka :D:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że interesujesz się modą, kosmetykami, także chciałabym zareklamować Ci puste palety, dzięki którym sama możesz skompletować swój wymarzony zestaw :)

    Mam nadzieję, że nie gniewasz się za reklamę pozdrawiam!

    http://al legro.pl/pusta-paleta-empty-palette-na-rozne-cienie-freedom-i1691370858.html

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)