czwartek, 19 maja 2011

Klimat przed urodzinami ; D .

Znalazłam małą chwilkę dla bloga ; ) .Dlaczego małą .? Ponieważ w tą sobotę robię imprezę ;pp. Nie. Ani trochę nie przeszkadza mi to, że przepowiadają koniec świata .. Niestety nie wierzę . Poza tym nic nie zepsuje mi dnia 21 maja - moich urodzin : ) . Zamierzam je spędzić jak najlepiej ;]
Kto będzie na urodzinach .? Sami najlepsi ;pp .
Roksanka ;*, Justynaa ;*, Asioo ;* i Olaa ;* . Niestety Sandry nie będzie . Będziemy trzymać za nią kciuki, ponieważ ma zawody ; ) .
Dziś było strasznie duszno i gorąco ;) . Jak najbardziej mi to pasuje =) .

Dziękuję dziewczynom za prezent : Płytę GrubSona ;D . Jesteście kochane ; ** .





moje kolczyki ; * ;D.



Pierwsza lepsza chmurka z mojego okna ;pp . Co wam przypomina .? ;D




Postaram się jeszcze jutro lub w sobotę napisać ;)
Teraz idę kontynuować sprzątanie ; ] .

xoxo

4 komentarze:

  1. nie wiem czy uda mi się napisac w sobotę więc juz teraz życzę wszystkiego najlepszego :* sto lat !

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego !. ;3
    składam ci dzisiaj, bo w sobote nie bd mnie na kompie, jade na rajd ;3
    zapraszam do mnie, pozdrawiam poppy xoxo
    p.s.-masz boski nagłówek !. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. tę sobotę ;)
    wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)