sobota, 28 maja 2011

Co z wami .?

http://www.youtube.com/watch?v=k9AKgvEWqd4

Coś ciężko teraz o jeden komentarz ..

U mnie wgl źle .. Coś się dzieje w moim życiu . Coś próbuję zmienić ..

A co bloga hymm .. Ciąglę myślę nad nowymi ciuchami . Ale narazie jestem w kropce . Zakupy planuję w tą środę i w czwartek .. Zobaczymy .

Ale chociaż ciężko o komentarze, nie poddaję się . Nie próbujcie nawet myśleć, że odejdę ;) .

Przepraszam, jeśli nie będę dłużej pisać.. Może się powtórzę, ale chcę zmienić codzienność i nadal rozwijam się co do bloga i mody ..

Dużo osób na złość przeszkadza mi .. w czym .? w życiu . Najzwyczajniej, w życiu .
Nie będę się odgrywać, idę dalej ..








xoxo

3 komentarze:

  1. bardzo podoba mi sie 1 fotka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia,zapraszam do siebie-nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, tez mi się podoba ta 1 fotka

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)