poniedziałek, 9 maja 2011

Brak tytułu ;D

http://www.youtube.com/watch?v=pOf3kYtwASo

Świetna piosenka ;D .

Wczoraj chodziliśmy i po Olimpie i po Plazie w Lublinie ; ] . Niestety kupiłam tylko 3 rzeczy, które zobaczycie już niedługo ;) .. Jutro dyskoteka . Zamierzam się super bawić, bo to pierwsza impreza po poście ;] .
Dzisiaj mam zamiar s>łuchać muzyki, myśleć o jutrzejszej dyskotece - w co się ubrać oraz o wycieczce ;p - Głównie too .

Pewnie będę rozmyślać nad urodzinami . Jaką ściągnąć muzykę, co będziemy robić i jak udekorować pokoje ;pp .

Dzisiaj niestety nie mam swoich fotek, chociaż wczoraj w samochodzie zrobiłam jedną, która mi się podoba, ale Bluetooth się zwalił ;cc .. To przez tą bezprzewodową myszkę ;[








xoxo

1 komentarz:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)