niedziela, 15 maja 2011

; )

Wycieczka była świetna ;p . W każdym razie było ciekawiee ;] . Mam dokładnie 215 zdjęć z wycieczki ; D . Wczpraj byłam na otwarciu pierwszej w moim mieście galerii ; ) . Niestety, szału nie ma :C . Zawiodłam się ;[ . Jedyne sklepy, które planuję odwiedzać, bo należą do tych ciekawszych to : H&M, Empik,New Yorker , Tally Weijl, House, Cropp, Marks&Spencer i Douglas ;) . Niestety niektóre sklepy, które są w galerii, w innych miejscach zostaną one zlikwidowane ;c .
Byłam na koncercie Jeden Osiem L i dostałam później autograf ^^ . Później już poszłam do domu. Ludzi na ulicach było strasznie mało, w galerii - dużoo :D . Podsumówując, nie jestem zbyt zadowolona ze sklepów ..
Dzisiaj niedziela, pozwoliłam sobie na małą sesję, gdyż strasznie mi się nudzi. Niedawno zrobiłam listę Must Have .
W tej chwili zastanawiam się, czy urządzać urodziny ;] . W tym roku jest to dla mnie strasznie kłopotliwa sprawa ;/ .

fotki z wycieczki ;) :







Fotki wykonane przeze mnie ;D :







i Justynka ;* :




Fotki z dzisiaj : :)











Sweterek - Troll
Bluzka - sh
Pierścionek - New Yorker

xoxo

5 komentarzy:

  1. fajne fotki:)2 najlepsza:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia!
    zapraszam do siebie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. i co ty masz na tej liście :D ?

    OdpowiedzUsuń
  4. To narazie zostanie tajemnicą ;DD ;p .

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)