sobota, 7 maja 2011

;**

Wczoraj byłyśmy u Sandry ;* z Justyną ;* i Roksanką ;*
Było świetnie ;D .
Jedno powalające zdjęcie ;D :
xd



Strasznie chciało nam się śmiać ;D

I jeszcze moje dzisiejsze pazurki ;]



Mój humor wczoraj się trochę pogorszył, ale to inna sprawa :) .
Dzisiaj byłam w mieście zakładać kolejny zamek do aparatu ;) . Jak narazie mnie nie boli . Oby tak dalej bylo ;pp . Ligaturki wzięłam tym razem żółte . Orto miał całkiem fajne kolory w jednym pojemniku [ bodajże żółty, błękitny i różowy :D ] strasznie fajnie to wyglądało ;D .

Jutro jadę z rodzicami, siostrą i jej koleżanką do Lublina na zakupy ;pp .
Będzie fajnie ;] . Życzcie mi udanych zakupów ;DD .

Chyba zmykam, bo robi mi sie zimno ;) .

Być może jutro albo pojutrze dodam fotki z wczorajszego dnia [ jeśli Sandra mi prześle :) ] i postaram się robić dużo fotek w Lublinie ;d .

xoxo

5 komentarzy:

  1. Pozytywnie. :-)
    :-)
    Ciekawy blog.
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. 'kolejny ZAMEK do aparatu'? jak Ty to masz? jak ja miałam aparat, to babka założyła mi wszystkie zamki na jednej wizycie, a potem co miesiąc dokręcanie i zmiana gumek (czy jak to tam się zwie xd);>

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, ja też mam ost. zły humor ale to przez pogodę :D
    Czekam na focisze

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamek na tzn . `kła` :D
    Ma mi się poprostu wepchnąć, żebym wszystkie już miała proste :) . Mam okropną wadę zgryzu ;p . A też mam kontrolę co miesiąc i zmianę ligaturek ;) . I mam do tego jeszcze aparat na podniebieniu żeby trzymał szóstki :D . To jest takie pokręcone, że mi trudno się w tym połapać xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój blog. :) Udanych zakupów.
    Obserwuję + zapraszam do mnie na: www.frothy-coffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)