środa, 27 kwietnia 2011

oreoo ;D

Wczoraj byłam na wielkim spacerze z Niką ;* - moim pieskiem ;D .
Byłam jeszcze na internecie ^^ . Odwiedziłam Poszkole i Fb ;p . Oczywiście codziennie zaglądam na bloga ;D . I coś słabo idzie z komentarzami kochani ;D . Chyba jeszcze odsypiacie święta ;] .

Dzisiaj w szkole wygłupiałyśmy się we czwórkę ;* . A po szkole do lekarza . Niestety po 15 minutach musiałam wracać spowrotem, ponieważ za późno przyjechałam :( . Poszłam na przystanek i przed samym nosem uciekł mi autobus xd . Za to miałam 20 minut [ nie chciało mi się dzisiaj łazić po sklepach, bo nie wzięłam dużo pieniędzy :) ], więc połaziłam po spożywczaku :D i kupiłam gazetę i Oreo ;** . Następne 30 minut jeżdżąc autobusem czytałam gazetę i słuchałam muzyki . A ludzi było strasznie dużo ;pp .

A teraz jestem sama w domu i planuje kolejny spacerek ;D .



xoxo

3 komentarze:

  1. fajny blog, obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię Oreo. ;) I teraz też jestem spłukana... kompletny brak funduszy. ;)
    Pozdrawiam, Rosemary.

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)