czwartek, 14 kwietnia 2011

Idiocii w Zamościu ;* ;DD

Justynaa Hardcoreem ;* xd .
Udowodniła nam to już dzisiaj ;pp . Pozdrawiamy cię Justyno ;D .
Byliśmy 4-6 w Zmc ;* . Na pizzy .. Niestety nie miałam ochoty mokra chodzić po sklepach ;pp . Poza tym nie brałam dużo kasy ;D .
Zapamiętam ten dzień, ale za nim o nim zapomną, muszę odnotować go w pamiętniku ^^ . Dzięki wam ;* ten dzień nie był taki straszny jak sb wyobrażałam . Nawet był lepszy niż mogłam sb wyobrazić .. ;]
Gdy wróciłam do domu zrobiłam sesję . Zdjęcia wyszły nie najgorzej ;p .
Jutro szkoła .. yhh . Nie mam na nią ochoty ;pp .

Zobaczymy jakie miłe rzeczy jeszcze przyniesie ten dzień ;] ..

Fotki z Zmc ;D :












Nasz Czesław ;pp ;*




Z KN Sandry ;* ;D .

Seesja :











Uwielbiam dodawać takie długie notki .. Ale to już koniec na dzisiaj ;D .

Have Fun .!
xoxo

6 komentarzy:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)