poniedziałek, 21 marca 2011

Mamy zaciesza ;D

Macie zacieszaa . ?? Ja mam ;D Wiosna już jest `niby wagary` już były xd . Dzisiaj dokonałam zakupu rzeczy, o której od dawna marzyłam ;pp . Jutro was zaskoczę .. !! :D
- Dziękuje za namówienie mnie na dzisiejszy wybieg xd .. Niestety okropnie wyszłam na wszystkich fotkach :D .

Na dzisiaj przygotowałam 5 z WIELU faktów o mnie oraz zdjęcia z dzisiejszego dnia ;D [marzanna i fotki z R, J i S ;* ] .


Kranik xd . [ pomysł dziewczyn ;* wykonanie moje ;pp ]



moje wykonanie ;]




Marzanna - wykonanie chłopaków .. fotka zrobiona i przerobiona przeze mnie ;D



Ja dzisiaj ;pp .



A to znalazłam jedyne w basenie w tamtym roku w lecie na wakacjach ;D [ też ja xd ]



.. Takie wspomnienie wakacji ;pp .

A teraz 5 faktów [z wielu ] o mnie ..

1.Boję się szczurów od kiedy jednego zdechłego nadepnęłam :[ [boję się zemsty xd ]
2.Blogi piszę od kiedy miałam 8 lat ;pp .
3.Uwielbiam psy <3
4.Nie przepadam za kotami ;]
5.Przymierzam się do jeżdżenia na deskorolce, ale nie mam czasu ;D . [ może już niedługo .. :D ]

Następne 5 faktów jutro ;D .

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)