wtorek, 22 marca 2011

Kolejne 5 faktów ;pp . Niespodzianka

Dzisiaj mam dla was kolejne 5 faktów z mojego życia ;D .

No to teraz kolejne 5 faktów ;pp :

6.Kocham mojego bloga i mam nadzieję, że nie rozstanę się z nim ;D
7.Jestem jedną z najlepszych uczennic w klasie ^^ .
8.Urodziłam się 21 maja 1998 koło północy ;pp .
9.Kocham fotografować <3 tak samo jak kocham modę i muzykę ;*
10.Nie lubię komplikowania, uwielbiam się wygłupiać :D

I jeszcze taki 11 punkt dodam, bo się rozpisałam xd .

11. Piszę opowiadania ;D . Na razie skupiam się na jednej bohaterce ;pp, żeby kiedyś złączyć wszystko w taką wielką księgę przygód ;]

Fotka ;pp



Trzymajcie się ;D .
Dzisiaj pewnie będzie jeszcze sesja ;] później może DIY i niestety siedzenie nad książkami ;[ .. Ale damy rade ;D .

xoxo

1 komentarz:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)